בנט לקול חי: "לא ייחתם כל הסכם עם חמאס"

דוד לזר | צילום: אילוסטרציה No Comments on בנט לקול חי: "לא ייחתם כל הסכם עם חמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הכלכלה נפתלי בנט התראיין אמש למהדורה המרכזית בקול חי, והתייחס לשיחות על הפסקת האש עם החמאס.

בנט אמר בשיחה עם משה גלסנר כי כי "יש לנתק מגעים עם החמאס לאלתר ואין לעשות מו"מ עם מחבלים". כמו"כ העריך שלמרות הדעות החלוקות בקבינט, בסופו של דבר לא ייחתם הסכם של הפסקת אש עם החמאס.

עוד אמר בנט כי "לא העת לחשוף את היכולות שלנו נגד החמאס, עדיין יש לנו בנק מטרות גדול. אנחנו ערוכים ומוכנים לתת תגובה חזקה מאוד. ואני לא ממליץ לחמאס לבדוק את העניין".

"צה"ל הצליח להביא הישגים יוצאי דופן, רוב המנהרות נוטרלו והרקטות נפגעו, אמנם הם יכולים עדיין לירות אבל לפגוע הם לא בדיוק מצליחים. בסופו של דבר עזה צריכה להיות כמו שטחי A, ללא נשק וללא יכולת התקפית".

לגבי הדרישה להפיל את שלטון החמאס, אמר בנט: "באמת שלא מעניין אותי מי שולט בעזה. הפת"ח לא טובים יותר מהחמאס, הם כיום בממשלת אחדות עם החמאס, הם מממנים מחבלי חמאס, מסיתים בתקשורת, ומובילים את המערכה הבינלאומית – המשפטית נגד מדינת ישראל".

בנט אף התייחס לביקורות ההולכת וגוברת ממדינות העולם ובראשם בת הברית הישנה של ישראל ארה"ב – ואמר כי "אף מדינה בעולם לא תעצור את מדינת ישראל בלהגן על עצמה. חשוב לזכור שבתחילתו של המבצע, העולם התנגד לכניסה קרקעית, והנה נכנסנו ולא קרה דבר".

"בימים אלו, לפני 9 שנים בדיוק, חזרנו לקווי 67 וגרשנו את יהודי גוש קטיף. הטיעון המרכזי היה שאם נצא מעזה – העולם יעניק לנו לגיטימציה ותמיכה. והנה מה קרה בסוף, דו"ח גולדסטון, מרמרה וכעת שאבאס".

"אסור להתבלבל, לא נקנה לעצמנו פופולריות על ידי ויתורים", סיכם בנט.

האזינו לראיון המלא



0 תגובות